2014. április 25., péntek

Smink próba

Ma KIRÁLY napom volt, ahogy a kisfiam mondaná:)

Szabadságon voltam, legjobb...mert...

...Kisebbik hugim, Viki ma fejezte be kéthetes sminktanfolyamát, ergo ma vizsgázott, és én voltam a modellje.

Már a találkozásunk jól indult reggel, mert kaptam egy meglepit, szülinapomra utólag.
Egy piros pénztárcát. Mert állítólag az vonzza a pénzt. Ez a része hidegen hagy, nem hat meg, nem hiszem, satöbbi.
De a tárca, aaaaz bejön:)

Mondtam is a huginak, h de jó ez a piros, mert mostanában piros dolgokat kívánok beújítani...Előbújik a bennem rejlő kos:)

Csuda jó volt a smink próba is, hogy olyan szépre ki voltam mázolva:)
Csóri huginak azért volt feladata velem, mert elég érzékeny a szemem - nemcsak a szépre, de a sminkre is:) Sűrűn kellett igazgatni a sminket emiatt, az az igazság.

Kellett egy nappali smink, és egy erős alkalmi.
Ez utóbbi harmadik nekifutásra sikerült igazán, annyira izgult a lelkem. Mármint a húgom :)

Bár nem értettem, miért nem volt jó, mert nekem az első tetszett a leginkább, viszont az oktató egyből elmagyarázta a húgomnak, hogy az ezért és azért nem jó, meg barna szemhez ne rakjon kéket...
Pont arról nem csináltunk képet sajnos, de a kék alig észrevehető volt. Szemzugtól kifelé sötétülő, fehérből szürkébe majd feketébe hajló árnyalatok. És valahol ott a szürke és a fekete közt volt valami kékes csillogás. Ritkán tetszem magamnak, de az a smink igazán bejött. Az oktatónak nem:(
Pont amiatt is ez a színvilág lett kiválasztva, mert ezt csípem, amúgy, meg kapva az erős alkalmi sminken,  mondtam a huginak, hogy már régóta kipróbálnám a vérvörös rúzst:) És ehhez a színekhez még dukált is volna.

De az oktató végül lilás árnyalatokkal rukkolt elő, ahhoz meg nem illet.
Sebaj, ez is nagyon szép lett, de a hugitól még "kicsikarok" egy vörös démonos sminket:)


Végül csak összejött a smink, nagyon szép lett, és a húgom gazdagabb lett egy sminkes oklevéllel, én néhány gyönyörű sminkkel, és az együtt töltött idővel:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése