2014. április 27., vasárnap

Mozgalmas 7vége

Jó kis két nap volt ez a hétvége :) Nem unatkoztunk most sem...
Apa sajnos mindkét nap dolgozott 6-14-ig, így őt nélkülöznünk kellett a programjainkban:(

Szombat

A nap fénypontja: Bogyó és Babóca!
Konkrétan első alkalommal elvittem a kisfiamat moziba:)
Nem kockáztattam sokat: csak a szigetszentmiklósi Nádasdy Filmszínházba mentünk. Felkészülvén arra, hogy akár az első pár perc kiüldözi pocit a moziból, egy közeli és olcsó hely kellett:)

Délelőtt már moziztunk egyet otthon, hiszen megnéztük a Narnia 2-t (Caspian herceg). BB által mondván, már régen látta:) Amúgy tényleg:)
Jól is jött, mert így simán megfőztem a húslevest, elkészítettem a tzatzikit, meg a salit az esti gyroshoz:)

Aztán buszra fel, irány Szigetszentmiklós. Mivel korán értünk oda, róttunk még néhány kört.


Moziba be, jegyvásárlás, patti kuki - elengedhetetlen, igaz?

Összesen 4 család ült a nézőtéren. Hiába, vidéki mozi...
A 13 meséből 7,5 megnézve, aztán poci megunta: "Anya, menjünk haza!"
Oké, számítottam rá, így felkerekedtünk. Mivel apának szabad délutánt ígértem, a 4 órási mozi után hazabuszoztunk, de még elmentünk játszóterezni kicsit, meg sétálni a dombra, ahogy BB nevezni szokta a gátat (töltést).
A haza séta már kissé hisztivel tarkított volt, mert az úticél nem jött be a nagyfiúnak, de összeségében jó nap volt:)

Este míg a fiúk pancsiztak, begyúrtam a pita tésztát és míg kelt, megsütöttem a husit a gyroshoz.
Poci beájult, pitát gyorsan megsütöttem, és lemeóztam. Nagyon jó lett, de legközelebb nagyobbra kell szaggatni. Teljes kiőrlésű tönköly lisztből készült, 1/3 részt fehér tönköly liszttel. Nagyon fini:)

Vasárnap

A mai fő program istentisztelet a Lurdy házban:)
Volán, BKK, lábbusz:)

Poci játszóházban, anya prédikációt hallgat a megbocsátásról by Sean Wooten:)  Jó volt:)
Petya - a most ideiglenes USA-ban élő evangelistánk - hazalátogatott, szó szerint pár napra.
Nagyon jó volt látni, hiányzik, a családjával együtt. Sajnos konkrétan nem taliztunk, mert poci már nem nagyon bírt megülni a fenekén:( Ekkor hasznos a fb:)

Istentisztelet után az egyik barátnőmnek a lánya elküldte két füzetemet. Nem is emlékeztem azokra, hogy még léteznek?!
'96-os jegyzetfüzeteim, amelyekbe a prédikációkat jegyzeteltem le. Eddig még nem is annyira nagy szám - amúgy de:) , viszont az egyikbe írtam pár napig amolyan napló szerűséget is. Köztük az első élmény megírása, konkrétan a keresztelőmé! Annyira jó volt olvasni! Vicces is:) 18 éves voltam. Jujjjj. Idén lesz 18 éve, hogy 18 évesen megkeresztelkedtem. Ezáltal az életem Isten nélküli (pontosabban általam ignorált) és a vele eltöltött évei egalizálódnak:) 08.04. Akkor lesz a lelki szülinapom :)Nagykorú leszek:)

BB-t istentisztelet után - ha már olyan közel voltunk - elvittem a Nemzeti Színházhoz csibészkedni. Ott aztán van sok érdekes dolog - "csiga torony", labirintus, víz, hajó, tisztás, játszótér, szobrok... Nagyon élvezte a kis drágám! Onnan végül csak Csepelre héveztünk el, és Apa odajött értünk autóval. Míg Apát vártuk, csibészke a Csepel Plazaban quadozott még egyet:)
 

Hazafelé secperc alatt bekómált a pulya. Aludt hazáig, ölbe fel, ágyba be, és anya is beájult. 2 órát húztuk a lóbőrt mindketten, melynek várható hátulütője az lett, hogy 10 után aludt el a poronty. 1x-1x ez is belefér, nem?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése