2014. március 1., szombat

2014.02. - Második hónap eredményei

Azt a mindenit, hogy elszaladt megint egy hónap! Elképesztő ez az iram:)

Lássuk, hogy telt a február, mik valósultak meg?

Testi méregtelenítés:
- Konyha porta megtisztítása helyett inkább egészséges élelmiszerek beszerzése...még mindig vannak mellőzendő kaják, az az igazság, de elvből ki nem dobom, maximum irtó sokáig használom - pl 1 kg cukor mire jó? Kenyeret keleszteni...
Viszont vettem steviát, feltankoltam lisztekből is: fehér és teljes kiőrlésű tönköly-, világos és teljes kiőrlésű rozs-, kukorica-, teljes kiőrlésű búza és BL80-as kenyérliszt. Ez utóbbiból néhány napja készítettünk a fiammal öregtésztát, melynek egy részével tegnap este ki is sült az első "mindent bele" kenyerem (tönköly, rozs, graham, pehelymix, magvak...). Ilyen lett:


- Mára már csak 2, maximum 3 kávét iszok, és azoknak a felét általában meg is hagyom. Tea van már mindenféle: Earl Grey (a nagy kedvenc), zöld tea, maté tea, rooibos. Nem vagyok még valami nagy teás, de szokom...

Lelki méregtelenítés ezúttal szinte teljesen kimaradt, leszámítva a pszichológussal való beszélgetésemet.

Illetve nem is mondok igazat, mert elindultam a félelmeim leküzdésének a rögös útján, de erről majd egy külön bejegyzésben írok majd:)

Kegyetlen két héten vagyok túl, egyébként, és bocsesz a nem éppen pozitív hozzáállás miatt.
Kutya fáradt vagyok, ami gondolom betudható a tavaszi fáradtságnak, ha tényleg létezik olyan.
Elsőként a farsang, pontosabban a jelmez készítés fárasztott le, ezen a héten pedig megint ment a hajsza a mínusz órák után. Hogy miért?
- Beszélő miatt -4 óra.
- Vezetés 2x -2:20 - végre folytattam a vezetést, ami bő 1 hónap kihagyás után nem is ment rosszul:) Ez pozitív:)
- Pénteki telephelyi munka - 2 óra, mivel nekem kellett mennem pociért oviba, ugyanis a férjem este 10-ig dolgozott, így 2-kor muszáj lelépnem, hogy kb. 16:30-ra hazaérjek Óbudáról Tökölre. Mondjuk mázlim volt, mert az ugyancsak tököli kolléganőm ép korábban ment haza, és nemcsak hazahozott, de megjártuk az Aldit és a zöldségest is, és még BB-t is elhoztuk az oviból, és onnan még haza is lettünk furikázva. Ezek alapján valóban igaz, hogy "minden rosszban van valami jó" :)

Fentiek miatt 3 késő esti meló + egy csütörtök délutáni, amikor is Apa viszi manót zeneovis foglalkozásra, így tovább tudok melózni.

Házimunka? Nyista. Minice. Pasim 14-22-ig melózott múlt héten, ő próbált délelőttönkánt megcsinálni ezt-azt.

Alvás? 5-6 óra 2-3x megszakítva, mert valamiért a fiam nagyon rosszul aludt az elmúlt pár napban. Felér egy kínzással.

Mozgás? Fogócska a játszótéren, futás haza oviból...Erről jut eszembe. Valamelyik nap akkorát zakóztam a játszótéren! Leestem a mászókáról. Dehogy! :)
Az úúúúgy volt....hogy fogócskáztam a gyerekkel. Én voltam a fogó - mondhatjuk azt is, hogy gyakorlunk a Vivicittá családi futásra:)  Futok, futok, előttem és alattam nulla akadály, és egyszer csak filmszakadás...úgy éreztem, hogy nagyjából két métert repülök, nincs uralmam a testem felett, és másodpercek vagy azok töredéke alatt tehetetlenül vágódtam neki pille súlyú testemmel a földnek, miközben lövésem nem volt arról miként érek talajt. Lehet, ez most viccesnek tűnik, de engem konkrétan megijesztett, mert sosem éreztem ennyire távol magamtól magam. Ez így érthető? Számomra félelmetes volt, és arra intett, hogy pihenjek! Amit persze még azóta sem tettem meg.
Szerintem ha valaki akkor lefilmezett volna, úgy képzelem el magam kívülről, mint a vígjátékokban lassított taknyolások főszereplőjét:) Hatalmasat röhög rajta az ember, miközben a "sértett" lenyeli a torkából kifakadni vágyó sikolyt, melyet esése során szerzett kínja indukál:)

Az ember szeretné taknyolását magabiztos levegőben pörgésnek beállítani (bár a magabiztosságot leszámítva hasonlóan éreztem magam):


Viszont a valóságban inkább így néz ki a dolog:)


Szóval ideje pihenni egy kicsit:)

Nőnaptól függetlenül jövő szombaton egész napra mamára hagyjuk Barnust, és Zsuzsi és Jani (nem Anya és Apa), lazítanak, feltöltődnek napközben:)

Ötlet esetleg? Jöhet!

Nemsokára írok a félelmeimről, melyet épp leküzdök és a márciusi terveimről is, mely tartalmaz majd egy magamnak kitalált, 21 napos kihívást is:) 

Addig is jó pihit Nektek is a hétvégére:)




  















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése