2014. január 10., péntek

JANUÁR - "FELZÁRKÓZÁS" hava

Sziasztok!

Ma láttam egy bejegyzést a facebookon, miszerint általában 2014.01.09.-én adják fel az emberek az újévi fogadalmaikat...Ma már egy nappal túlléptük a bűvös határt...Ti hogy álltok?

Túl sok konkrét döntést én nem hoztam, csak a két legfontosabbat:
változok és pozitív leszek.

Úgy ahogy megy, de semmiképp sem adom fel :)

Ígértem, hogy előállok a januári terveimmel. Ahogy ötöltem-hatoltam, arra jutottam, hogy ezt a hónapot a felzárkózás havának fogom tekinteni.
A 2013-as év hozadékának felszámolására, a 2014-es év elképzeléseinek előkészítésére.

Folyamatban lévő "projektek":
- jogsi megszerzése
- mínusz munkaidő ledolgozása

 Azt hiszem, rekordot fogok felállítani jogsi megszerzés címén. Tavaly januárban iratkoztam be kresz tanfolyamra, amit távoktatásban végeztem el. Májusban sikeres kresz vizsgát tettem - hozzáteszem, hogy csak másodjára...
Azt már nem tudom, hogy pontosan mikor kezdtem el vezetés leckéket venni, de azt igen, hogy ovis kisgyerek mellett, folyamatos munkarendben dolgozó férj mellett, 8 órás munka mellett, úgy, hogy nyári szünet, meg téli szünet, meg beteg gyerek...szóval jó nagy hézagokkal sikerül csak órákat vennem. A vezetés tudásom minősége is ehhez fogható...Az oktató szerint február közepe, ami reálisnak mondható, hogy vizsgázni menjek végre...Szerintem is.

Az a baj, h csomószor bepánikolok vezetés közben, főleg, ha egyszerre több dologra is kell figyelni - már pedig szinte állandóan így kell...Hiába, mondom én, h pasiból vagyok :) Egyszerre egy dolog, az a nekem való...Mondjuk pont a pasik jók vezetésben...
Na mindegy, egyszer csak meglesz :) No para :) Persze ezt most magamnak mondom...

Mínusz idők. Hát igen. Távmunkában dolgozok. Előnye, hogy a 10-14 óráig terjedő törzsidőn kívül magam rendelkezhetek a munkaidőm beosztásával. És ez valahol hátrány is. Ami jó, hogy ezáltal még akkor el tudok menni vezetni, amikor a gyerek oviban van. Ami kevésbé jó, hogy minimálisan két óra mínuszom keletkezik ezáltal. Ami kumulálódik...Mert ledolgozni kábé este 10 órától tudom...amikor tudom...

Szóval ez a két NAGY projekt, de meglesz :) A jogsi még nem, de affelé tendálok, no.

A felzárkózás többi pontja viszont abban merül ki, hogy ismervén a kényes, változtatásra szoruló területeket az életemben, elkezdek kipróbálni dolgokat, és kialakítani egyfajta ütemet.
Konkrétan a diétára és a sportra gondolok most.

Pont a férjem munkarendje, a kisgyerek, a vezetés és a mínusz idők miatt igen csak kreatívnak kell lennem, és egy hétnél hosszabb ideig sosem előre terveznem.

Szóval nem mondhatom ki, hogy márpedig kedden, csütörtökön és szombaton edzek 1-1 órát...Hanem majd minden héten megtalálom azokat a napokat, amik szóbajöhetnek.
Úgy döntöttem, hogy kicsiben kezdem, a fokozatosság és folyamatosság elvét betartva :)

El kell áruljam, hogy ez a hetem egy tragédia volt eddig. Egy élő ideggörcs voltam egész héten...Tudod, milyen az, amikor eldöntöd, hogy változtatsz, tuti, hogy pont akkor alakulnak úgy a körülmények, hogy keresztül húz szinte minden számításod, és olyan kutya fáradt vagy minden nap, hogy örülsz, hogy élsz...
Voltak azért jó dolgok is, de inkább felejteném az elmúlt 5 napot - érzelmi szinten.

De végre péntek, aztán szabad szombat... :D
Azt tervezzük a férjemmel, hogy ma este filmet nézünk. Elég eltérő az ízlésvilágunk, de csak megtaláljuk a megfelelőt :)

Holnap délelőtt apa pihizhet, mert csóri egész héten reggel 6-ra járt dolgozni. Délután a családé :)

Vasárnap istentiszteletre megyünk, majd délután a PCOS Alapítvánnyal lesz találkozóm önkéntesként. Ami vagány az egészben, hogy az egyik Elevenparkban leszünk, ugyanis "gyerekes-dühöngős" összeröffenés lesz.

Sosem voltam még játszóházban a gyerekkel, így nem igazán vágom, milyen az. Biztos, ami tuti, húgomat riasztottam pesztronkának, hogy nyugodtan tudjak beszélgetni a csajokkal, és a gyerek is épségben jusson ki a dühöngőből :) Biztos túlparázom a dolgot...

A jövő hetem elé abszolút pozitívan állok, és már várom :)

Kedden bemegyek a munkahelyem telephelyére dolgozni. Havonta egyszer kell megjelenni, és én úgy várom ezeket a napokat, mint a messiást :) Tudom, azt már nem kell várni, mindegy :)
Szóval távmunkásként, itthon a 4 fal között kábé megkattanok. Extrovertált "csavargyáros"-ként muszáj kiszabadulnom itthonról!


Ami még a nap csúcsa lesz, hogy végre elmegyek NIÁ-ra :) Yeahhhh :) Már úgy várom!
http://theshift.hu/body-mind-orak/nia/ - Ha valaki kedvet kapna hozzá:)
Jövő heti órarend ugyan még nincs fent, de csak nem aznap marad el a NIA, amikor én megyek...

Ami még biztos, hogy szerdán és csütörtökön vezetek, ergo 2-2 óra munkát már terveznem kell valamely estékre.

Vasárnap pedig istentiszteletre megyünk.
https://www.facebook.com/krisztusegyhaza?fref=ts
Délelőtt 10, ha valaki kedvet érez :)

Fenti fix programok köré jöhet a többi - a mit és mikor főzzek, mikor és mit mozogjak félék.

Addig is jövök még egy NIA és egy PCOS bejegyzéssel :)

Le ne maradjatok róla! ;)

“Nem veszítettem el a kedvemet, mivel minden egyes sikertelen kísérlet egy újabb lépést jelent előre.” 
(Thomas Alva Edison)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése