2014. január 31., péntek

2014.01. - Első hónap eredményei

Sziasztok!

Eljött hét január utolsó napja. Az év első hónapja véget ért.

Eldöntöttem év elején, hogy a 2014-es év a változás éve lesz számomra, azon belül pedig a januárt a felzárkózás havának szántam.
Lássuk mi valósult meg:)

Célok:
- jogsi megszerzése
- mínusz munkaidő ledolgozása
- diéta és sport tekintetében egyfajta ütemezés kialakítása
- havi programok:
1. Jogsi

Február közepe volt a cél. Viszont technikai okok miatt úgymond, januárban csak kétszer voltam vezetni mindössze. Az oktatómnak családi okokból külföldre kellett mennie, holnap jön csak haza. Kérhettem volna másik oktatót, de őt már megszoktam, kialakult egyfajta bensőséges viszony is köztünk (nő!), és az ő kocsiját ismerem. Ha már eddig kibírtam, úgy döntöttem megvárom. Így ez tolódik, de kivételesen ez most nem az én "saram" :)

2. Mínusz idők

Jelentem kinyírtam:) Jelenleg majdnem 2 óra pluszom van. Pipa:)

3. Ütemezés

Több verziót is kipróbáltam a mozgásra vonatkozóan, és olybá tűnik, hogy a hajnali (~5:15-től) torna válik be a leginkább. Heti 3-4x 20' Rubint Réka, hétvégén 1x valami hosszabb - jobbára nem Réka, de majd elválik.
Így a reggeli is megvan 7:00-ig:)

4. Havi programok

01.03-án voltam pszichológusnál, pipa:)
PCOS Klub sajnos kimaradt:(
01.14-én elmentem Niára, pipa:)

Összességében pozitívan zárom a hónapot:)
Ti is így látjátok?
Ha nem is mindent sikerült kiviteleznem, mégis elégedett lehetek!

Remélem Ti is hasonlóképpen pozitívan zárjátok az első hónapot, és rendületlenül mentek előre, hogy elérjétek a céljaitokat:)



Elbukok én is, persze, mint minden esendő lény e földön, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy mindig képesek legyünk felállni, és folytatni, amibe belevágtunk!


Gondolkodtam már azon, hogy a februári hónapnak milyen témát adjak. Még nem jutottam dűlőre, de a hétvégén kiötlöm, és megosztom:)

Addig is, kellemes hétvégét kívánok Nektek!
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése