2014. január 26., vasárnap

Teszt üzemmód

0:01
2014.01.26.
Vasárnap


Mikor is írnék, ha nem éjjel, igaz? Már lassan kezd az életformámmá válni:)

Kaptunk laptop töltőt, így már nincs akadálya, hogy írjak:)

2 nap telt el legutóbbi bejegyzésem óta, így annyira nem is vagyok elmaradva, mint ahogy éreztem.

Képzeljétek, csütörtökön hajnalban keltem.
Eredetileg azt terveztem, hogy beülök melózni, de aztán máshogy döntöttem.
A férjem 6-ra ment dolgozni, így 4:15-kor kelt. A gyerek pár perccel később riadt meg, pisilnie kellett. Nem is feküdtem vissza utána. De nem is dolgoztam:)

Bevettem a pajzsmirigy gyógyszeremet,
készítettem magamnak egy forró, igen finom, citromos Earl Grey teát - imádom!
Aztán elővettem a Bibliám, meg azt a kis füzetemet, ami alapján tanulmányozom mostanában.

Nagyon jó kis füzetke, kifejezetten nőknek íródott a Szentírás Szövetség (http://szentirasszovetseg.net/) által. Minden napra egy kis rövid idézet, rövid mondandó, de mégis ügyesen felépített. Ez kell egy családos nőnek. Aztán a tanulmányozást még ki lehet egészíteni, igényekhez mérten.

Most Józsué könyve van a porondon. Többször elhangzik a könyvben, hogy Isten eképp szólítja fel Józsuét: "Légy erős és bátor!" Az is lesz, de nem a saját erejéből, hanem mert Istenre támaszkodik.

"Légy hát erős és kitartó
s ügyelj,  hogy mindenben a törvény szerint járj el, amelyet szolgám, 
Mózes szabott neked; ne térj el tőle se jobbra, se balra, hogy minden úton sikerrel járj. 
Ennek a törvénynek a könyve legyen minden időben ajkadon; 
fontolgasd éjjel-nappal, ügyelj, s mindenben ahhoz szabd tetteidet, ami benne írva van. 
Akkor szerencsés leszel minden vállalkozásodban: sikerülni fog neked. 
Hát nem azt a parancsot adtam neked, hogy légy erős és kitartó? 
Ne félj és ne aggódj tehát, mert az Úr, a te Istened veled lesz mindenütt, ahova csak mész."

Józsué könyve 1:6-9
(Ószövetség)

Hát nem felemelő?
Nekem is elsősorban Istenre van szükségem, így elsőre feltöltöttem a kis lelkem:)

Aztán gondoltam egyet, és betettem a Rubint Réka dvd-t, kiválasztottam az egyik 20 perces combos progit, és nekiálltam. Hát, videóra nem merném rögzíteni, amit így hirtelen produkáltam, de megérte:) A combjaim kőkeményre bedurrantak, még most is izomlázam van...Már akkor reggel kihívást okozott a lépcsőzés...

Vicces volt azért. Előre szólok, hogy nem célom bárkit megbántani, sem Rékát, sem a rajongóit, de az az igazság, hogy - szívem szerint -, ha nem kellenének az instrukciók, lenémítanám.

HŰŰŰ-HAAAA ;)

Valahogy nekem nem jön be ez a stílus. Jó, amit csinál, szó se róla. Csak hallgatni ne kelljen.
Engem Béres Alexandra jobban motivál. Valahogy kedvesebb.
Réka egy kicsit agresszív nekem, bár biztos vagyok benne, hogy teljesen jó szívvel és segítő szándékkal motivál így.
Ki-ki a maga módján. Kinek ez jön be, kinek az...De azért csinálni fogom még párszor, mert hatásos:) De váltogatni fogom a lemezeket.
Megfordítom:D
Dehogy:) Ennyire nem vagyok Szőke...

Ja, és a Bárány Attila sem semmi. Öregszik már ő is, nemcsak én:) Hihetetlen. Emlékszem, amikor még 16 évesen - azaz húúúúúsz évvel ezelőtt, de duuuurva -, a Hully Gully discoban ott táncikáltunk az általa kavart muzsikára. Barátnőm odáig meg vissza volt érte...Tényleg a barátnőm, na, nem én:) Nem az esetem:)

De jó volt.

Muszáj belinkelnem ide az egyik, akkori kedvencem:


Hallgassátok, míg olvastok:)

A lényeg, hogy lenyomtam a 20 percet, és épp befejeztem a tusolást, mikor megébredt a kisfiam. Szinte percre pontosan hatkor.
És elindult a nap.
Kutya fáradt voltam a végére, szó se róla:)

De SIKERÉLMÉNY volt:)

Jónak tűnik ez a hajnali mozgás dolog, mert az Istennel töltött idő miatt felkelnék, 7 óráig a reggelinek is meg kell lennie, pajzsmirigy gyogyó úgyis jóval előre be kell venni...Szóval bejövősnek tűnik a dolog, de napi szinten tuti kipurcanás.

Hajnali torna: TESZT ÜZEMMÓD.



Pénteken bementem a telephelyre dolgozni. Amúgy is, meg aznap délután/este évnyitó rendezvény volt - a szokásos évzáró buli helyett. Változatosság gyönyörködtet.

Kis pockom mamára volt bízva, míg a szülők buliztak. 8-kor már leléptünk ugyan, de így is jó volt.
Nekem főleg azért, mert VÉGRE EMBEREK KÖZÖTT voltam:)
Jó volt régi arcokkal ugyanott, ugyanakkor találkozni. Jó volt gyerek nélkül kikapcsolódni kicsit úgy, hogy mindketten ott vagyunk - a férjem és én:)

Sógorom szorgalmasan riportolt az uramnak mms-ben, nehogy aggódni kezdjen, hogy mi lehet az ő pici fiával:) Jobban görcsöl miatta, mint én, hihetetlen:) Ő is szuperérzékeny, mint a fia:) Erről majd máskor...

Képet még pótolni fogom a gyerekről, mert látnotok kell! Csak előbb le kell "hekkelnem" a pasim telóját. Na jóóó, nem is. Majd holnap megkérem, küldje át, aztán megmutatom. Felrakom a "fészre", ezen a címen: https://www.facebook.com/pages/Lily-Florence/191621434377617 .


A mai nap már nem ment annyira hűűű, de jól, sőt. Mindenki kutya fáradt volt.
Én PCOS Klubra terveztem menni, majd azt követően munkamegbeszélésre az Alapítvánnyal.
Végül egyikből sem lett semmi:(

Érthető, hogy a gyerek fáradt az előző este miatt. Apa is, de ő mindig.
Kompromisszum lett volna, hogy akkor csak a megbeszélésre megyek. Aztán bedurciztam, és az is ment a lecsóba.
Az a gáz, hogy jogsim még nincs, ugye, és Janinak kellett volna engem elvinnie 9:30-ra a XI. kerületbe, gyerekkel együtt. Vagy 13:00-ra, ha csak a megbeszélésre megyek. Klub alatt mentek volna a mamához.
Hacsak magam mentem volna, az sacperkábé 2 óra utazás bkk-val, egy útra. Ergo minice 7:30-kor tipliznem kellett volna itthonról, és csak 4 körül értem volna haza. Nem annyira szerencsés.

Apa fáradt, gyerek irtó hisztis - as ususal...Anya meg bedurcizik, és inkább nem megy sehova.
Mert az Apa, és a Barna is olyanok, hogy ha nem muszáj, nem mennének sehová, csak az otthon melege kellene, és a családon kívül eső emberek ki lennének rekesztve.
Anya meg? Folyton menne, meg nem állna, csavarogna, találkozna, be nem állna a szája...
No, azt kapjátok ki!

Mindegy. Eldöntöttem, hogy amíg nem lesz meg a jogsim, addig háttérben, és inkább online mozgolódom alapítványi szinten. A semminél mindenképpen több, és béke van. Elvileg.
Alapvetően az uram támogat mindenben, de szerintem néha - vagy soxor - már sok vagyok. Sokat szeretnék. Meg kell találni az arany középutat, ennyi.

Fiam most erősen a dackorszakát éli, hiszen a három és felet tapossa, és idegőrlő, meg kell hagyni. Kihat. De pénteken két kolléganőmmel is beszéltem, hasonló korú gyerekekkel rendelkezvén, tapasztalásuk hiszti terén mérvadó lehet.
Kértem is őket, hogy apát hadd küldjem hozzájuk (egy helyen dolgozunk), mert csóri úgy érzi, hogy csak az ő fia produkál ilyen szinten hisztit, és nem létezik, hogy másnak fia-borja is eképp dacoskodjon, mint a mi csemeténk.
Pedig de:)


Hiszti-kezelés - ugyancsak TESZT ÜZEMMÓD:)








1 megjegyzés: