2014. május 11., vasárnap

Megelőlegezett bizalom

Képzeljétek, pénteken sikerült a forgalmi vizsgám!!!

Ez a kép nem a vizsga napján készült, de mégis csak az autósiskolával :)


És igen, erre vonatkozik a bejegyzésem címe is: "Megelőlegezett bizalom".

Mert végül így kaptam meg a papíromat a végén, hogy megelőlegezik a bizalmat, mielőtt egyedül vezetnék, menjek a férjemmel, stb...Nem is mernék máshogy! :)

De nagyon örülök ennek a megelőlegezett bizalomnak, amihez konkrétan, és napra pontosan 1 teljes évre volt szükségem! Komoly!:)

Tavaly 05.09-én lett sikeres a kresz vizsgám, sajna csak másodjára.
És idén, 05.09-én lett sikeres a forgalmi vizsgám is, az is csak másodjára.

1 év...Miért kellett ilyen sok idő?
Nemcsak azért, mert már "öreg" vagyok, és nehezebben veszem az akadályokat...:)
Azért, mert folyton ment a sudoku - ahogy a férjem mondaná - az időpont egyeztetésekkel. Iszonyú nehéz volt összehozni a férjem folyamatos munkarendje miatt, figyelembe véve, hogy melyik nap, ki tud menni a gyerekért az oviba, stb. És emiatt is voltak jó nagy hézagok, melynek köszönhetően többszörös visszaesővé lettem:) Azaz mire belejöttem volna kicsit jobban a vezetésbe, megint jött valami hosszabb szünet...ha nem vettem 50 órát, akkor egyet sem...de legalább "kellő gyakorlattal" megyek ki az utakra:)

No de megvan, és ez a lényeg!

Hihetetlen, nem? És itt még nincs vége!

Ugyanaz volt a vizsgabiztos pénteken, mint aki 1 évvel ezelőtt felügyelte a kresz vizsgát...Akkor nem volt valami kellemes élmény vele, ugyanis édesanyám második keresztnevét nem írtam rá a jelentkezési lapra, amit eléggé undokul hozott tudtomra.
Mikor megláttam, hogy ő lesz a vizsgabiztos, ízibe, kb. 1 perc alatt fel kellett dolgoznom eme stressz faktort úgymond. De mivel az oktatóm megnyugtatott, hogy viszonylag laza a vizsgabiztos, nem paráztam annyira. Dehogynem! Szerintem jobban, mint első alkalommal :)

No, de megvan, és ez a lényeg! :)

Remélem mielőbb sikerül elintézni a jogsit is, aztán még át kell szoknom a Toyota Yarisról a Skoda Oktaviara. Nem lesz egyszerű, de a férjem szerintem készséggel, és minél gyakrabban, minél gyorsabban segít megtanulni kezelni és vezetni a saját autónkat, hiszen jócskán profitál majd belőle. Nem beszélve rólam:)

Resssssszkessetek az utakon, mert hamarosan feltűnök! :D

40. szülinapomra adok egy ajándék tippet, addig talán össze tudtok dobni egy kis "aprót" :D
Van rá alig 4 évetek :) Addigra majd bele is férek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése